Tényleg lehetséges a fogyás edzés nélkül?

Olvass tovább, és kiderül!
Azonnal szeretném a megoldást! (KATTINTS IDE)

Hogyan lehetséges a fogyás edzés nélkül?

Az egész Ausztriában kezdődött. Kimentem a stylistomhoz, hogy vegyek néhány új ruhát. Mutatott egy piros nadrágot, ami szerinte “merész” de “próbáljam meg”. 

Felpróbáltam, és készítettem róla fotót, amit kitettem a Facebookomra. Ezt láthatod itt baloldalt.

Egyébként ezt a képet még soha nem tettem ki sehova. Ma már szégyellem, hogy kitöltöttem volna egy B-s melltartót. Majd pedig, megkaptam a kép alatt található hozzászólást, ami egy fájdalmas kérdéshez vezetett: 

 

Nem vagyok már olyan formában, mint régen?

Régebben sokat sportoltam, a csúcs az heti 15 óra volt. Emellett szinte mindegy volt mit eszem, nem látszódott meg néhány lángos, somlói vagy sör. A baj az volt, hogy eltelt 10 év, én pedig fejben még mindig ott jártam, hogy “jó alakom van”. 

Rá kellett jönnöm, hogy… hát nincs már jó alakom. Sőt, határozottan duci vagyok, és ha ez így folytatódik, akkor hamarosan úgy fogok kinézni, mint a családomban az összes férfi (ez a minta: fiatalon jó alak, és az évek múlásával gyűlnek a kilók). 

Van viszont egy nagy baj: mostmár nem tudok heti 15 órát eddzeni. Akkoriban semmi mást nem csináltam, az edzésen kívül minden más másodlagos volt. Most pedig, rá kellett jöjjek, sem időben nem fér ez nekem bele, hiszen mostmár van egy vállalkozásom, családom, szociális elkötölezettségeim, sokat utazom…

De van egy sokkal nagyobb probléma: 
(a történet a kép után folytatódik. A képen próbálom mindenféle beállítással palástolni, de azért itt már látszik, hogy megindultam a lejtőn)

 

Nem is tudnám mostmár rávenni magamat a sok edzésre. Egyszerűen nem olyan fontos, hogy emiatt borítsam az életem.

Ez az igazság. Egyszerűen mindenki, aki körülöttem volt, teljesen rendben volt azzal, hogy volt rajtuk súlyfelesleg. Néha néhány kiló, néha 5-10-15-20 kg. Egyszerűen életemnek ezen szakaszában már fontosabb volt, hogy el tudjam vinni a páromat egy wellness hétvégére, vagy jobb albérletben alhassunk, mint, hogy kockás legyen a hasam. Rááadsául az (akkori) párom is évről-évre hízott, elfogadtuk, hogy “ez normális” és meggyőztük magunkat, hogy “a belső értékek számítanak igazán”. 

 Be kellett lássam, hogy

Olyan megoldás kell, ami napi 5 perc és ezer ft.

Mert ha sokáig tart, nem csinálom. Vagy kipróbálom egy-két napig, aztán feladom, mielőtt bármi áttörés születhetne. Nem vagyok kitartó. Ez van. De napi öt perc, ha nem fáj, menni fog. 

… és nem lehet drága sem, mert sok pénzről mindig meg tudom magyarázni magamnak, miért van annak máshol jobb helye. De napi ezer forintot szívesen adnék, hogy megtörjem az évről-évre egyre erősödő ördögi kört. 

Ekkor találkoztam Tim Ferris könyvével, a 4 órás testtel. Ez egy kb. ezer oldalas könyv, és csak angolul (bár már tárgyalunk velük, hogy lefordítsam). De az ide vonatkozó rész egy mondatban összefoglalható: 

 

"A könnyű fogyás titka: 30 gramm fehérje, felkeléstől számított 30 percen belül." - Tim Ferris

… és, a 4 órás test (4 Hour Body) könyv szerint, még ha minden mást ugyanúgy csinálok, ahogy eddig, akkor is fogyhatok. 

“Na, ez nekem való!” – gondoltam. Gyorsan megnéztem, miben van 30 grammnyi fehérje, amit meg tudnék enni felkeléstől számított 30 percen belül: 

1 – 4 db tojás (vagy 5, mérettől függően). Próbáltam. Esküszöm, próbáltam. De, ha megsütöm, az idő, (és megtöri a részleges böjtöt, de ez csak később lett szempont) és nem fér bele a 30 percbe. Ezért heteken keresztül próbáltam minden reggel meginni 4 nyers tojást, és egyrészt egyre jobban undorodtam tőle másrészt történt két dolog, ami végleg meg adta a kegyelem döfést: 

Akartam a páromnak adni egy puszit, és erre azt mondta, hogy “Fújj de büdös a szád!”. Ezt úgy próbáltam gyorsan orvosolni, hogy ittam egy nagy bögre forró kávét, és a nyers tojás a hasamban szerintem hirtelen megfőtt, ami nyomdafestéket nem tűrő problémák sokaságát okozta. 

 

Szóval tojás kilőve. Jöjjenek hát akkor a mindenféle ízben kapható tejsavó fehérjeporok.

Ez már lényegesen könnyebb volt. Csak belekanalaztam a kávémba, elkevertem, és kész. Először az volt a baj, hogy bár az elején nagyon ízlett, hamarosan nagyon megutáltam az ízét. Egyszerűen a mesterséges édesítőktől megundorodtam és képtelen voltam lenelni. Ezért vettem 3-4 féle ízt, így mindennap más ízűt ihattam, de néhány hét múlva mindegyik ugyanerre a sorsra jutott: megutáltam.

Egyszer bementem egy bevásárló központba, és az összes “gyúrós boltban” megvettem az összes fehérjéből a napi adagot, hogy ki tudjam próbálni. Miután a többsége ihatatlanul rossz volt, találtam néhányat, ami jó volt, és próbáltam beletörődni a sorsomba, hogy a következő 100 évig ilyet kell igyak.

De aztán bekövetkezett a baj: 

 

...a tejsavó fehérjétől állandóan fájt a hasam.

Illetve okozott egy rakás egyéb gyomorbántalmat is. Émelyegtem egész délelőtt. A történetben, mire ide jutottunk már részleges böjtöltem, ezért ez a kutyulmány volt az egyetlen, amit “ettem” egészen ebédig, és ez azt jelentette, hogy émelyegtem, néha szédültem, és szinte állandó hányingerrel küzdöttem. Amit aztán egy ponton már nem tudtam visszatartani, és ekkor, miután kimostam a számat, elgyenült állapotban pihegve megszületett a döntés:  

... nem jó a tejsavó fehérje. A válasz: a kollagén.

Nyilván ez a válasz nem volt azonnali. Itt most kicsit lelövöm a poént, mert én több évet töltöttem azzal, hogy mindenhonnan mindenféle fehérjét rendeljek szerte a világból, és próbáltam megtalálni a tökéletes fehérjét. de:

Nem létezett a tökéletes fehérje, ezért létre kellett hozzam.

Egyre több kérdésem volt, egyre kevesebb ember tudta megválaszolni őket. Például: kollagénből van 3 fajta (bőr, izület és izom kollagén) – miért nincs olyan fehérje, ami tartalmazza mind a hármat? Nekem a mai napig vannak striáim (hirtelen fejlődéstől létrejövő hurka alakú bőrrepedéseim) mert egyik edzőmnek sem jutott eszébe, hogy a 15 órás edzés mellett viszek-e be elég elég kollagént, amitől tudnék regenerálódni. 

Egyetlen megoldás volt: venni egy nagy levegőt, találni egy gyárat, aki nem csak rátesz nekem egy cimkét valaki más termékére, hanem ténylegesen hajlandó az én hosszas kívánságlistámnak megfelelő receptúrát kidolgozni. Nem baj, ha csúnya, de legyen jó.

 

Így végre sikerült megalkotni a minden szempontnak megfelelő kollagén fehérjét.

Miután az autóm árát átadtam a gyárnak és hónapokkal később megkaptam a direkt nekem rendelt alapanyogokból a próba mintákat, elkezdtem kipróbálni. Ha ezt öntöttem a kávémba reggel:

1. Nem émelygek, hanem a Tökéletes Reggeli Ital segítségével ezek a legtermelékenyebb óráim. (Ezt a receptúrát egyébként elküldöm neked a rendelésed mellé.)

2. Nem fáj tőle a hasam soha, mert a kollagén nem érzékeny a meleg kávéra. 

3. Végre nem csak megállt a hízásom (amire genetikailag hajlamos vagyok), hanem visszafordult. Heti 2×25 perc termi edzéssel még izmosodni is elkezdtem (egyébként ezt is Tim Ferris könyvéből van, és az “izmosodást elősegítő csomag” mellé elküldöm neked a gyakorlatokat, amiket végeztem. 

Ezért, ne haragudj, de beteszek egy “utána” képet, vagyis, hogy hogyan nézek ki most, heti 2x 25 perc (néha kevesebb) edzéssel. 

És a legjobb rész? Sikerült kihozzam a “Zsírcsökkentést elősegítő csomagot” napi kevesebb, mint ezer forintra. 

Adj magadnak egy esélyt. Próbáld ki. Rendeld meg a “Zsírcsökkentést elősegítő csomagot”. 

Rááadásul, most csináltam neked heti próba csomagot is belőle. 

 

Gyakran feltett kérdések

1.) Miből van a kollagén fehérje? Vegán?

Marhából, tehát nem vegán. 

2.) Hogyan kell használni? Csak beleöntöm a kávémba és kész?

Igen, pontosan: csak beleöntöd a kávédba és kész. Ha nagyon haladó vagy, akkor egy turmixxal is elkeverheted – különösen ha követed a Tökéletes Reggeli Ital (golyóálló kávé) receptjét, és vajat is teszel bele. Csak ne turmixold sokáig, elég, ha a végén kerül a turmixba. 

3.) Kell szünetet tartani a szedésben?

A kollagén egy tápanyag, ezért nem kell szünetet tartani a szedésben. Rendkívül biztonságos anyag – ha egy nap duplát szedsz be, akkor sem lesz semmi baj, és ha egy nap véletlenül kimarad, akkor sem lesz semmi baj. Nyilván ne fogyassz el egy havi adagot egyben. 

1.) Hogyan hat ez a gyógyszeremre?

Többen vannak, akik különböző gyógyszerek fogyasztása mellett szedik gond nélkül, de ők is konzultáltak az orvosukkal erről, tedd kérlek te is ezt: konzultálj az orvosoddal. 

Mi történik az után, hogy megrendeltem?

Egy GLS futár fogja vinni hozzád a csomagot (ezért kérünk telefonszámot) az általad megadott címre. Ha éppen akkor nem jó, akkor semmi baj, tudsz nekik szólni, amikor hív, (vagy e-mailben), hogy mikor lenne neked jó. A futárnak tudsz készpénzzel, vagy érintésmentesen kártyával is fizetni. 

Kötelező részleges böjtölni a kollagén fehérjével?

A részleges böjt szerintem egy csoda, mert ez egy olyan befektetés az egészségedbe, ami úgy hoz hasznot, hogy szószerint semmit nem csinálsz. De nem kötelező a részleges böjt, ha mindent úgy csinálsz mint eddig, akkor is fogsz eredményt elérni ha fogyasztasz másfél zacskó (30 gramm) kollagént, felkeléstől számított 30 percen belül. A részleges böjt egy opcionális turbó. 

Nincs itt a kérdésed?

Írj nekünk a kollagenfeherje@gmail.com email címre és igyekszünk válaszolni minden kérdésedre. 

Próbáld ki te is! Ha neked könyebb, írj nekünk egy e-mailt a kollagenfeherje@gmail.com e-mail címre, hogy "kollagént szeretnék" és máris segítünk!

Ki az a Zsac?

Azt éreztem, hogy egy zseni vagyok – de csak néha. Az idő nagy részében viszont buta – és ettől szenvedtem. Emlékszem, amikor kampányidőszakban kinéztem az ablakon, annyira nem volt agyam, hogy szaggatottan szálltak a hópelyhek a szemem előtt, mint amikor egy Youtube videó leáll, mert nem elég erős a net. Mintha így spórolt volna az agyam energiát.

Egy nagy sóhajjal visszatettem a tekintetem a gépemre és megpróbáltam újra elolvasni egy levelet, amiben egy ügyfél kérdezett valamit. Egy nem is túl bonyolultat. Tudtam, hogy tudom a választ. De egyszerűen nem tudtam megtalálni az agyamban azt a zugot, ahol a válasz rejtőzhet. Hiába kérdezték ezt tőlem már százszor – (vagy lehet éppen ezért) – előkutatni ezt az eméket olyan volt, mint egy idegen padlásán kutakodni.

Inkább úgy döntöttem, iszom egy kávét. Megfogtam a Nescafe-s üveget, és akkor jöttem rá, hogy üres. “De hát ma bontottam fel!” futott át az agyamon. “Megittam volna egy nap egy egész üveg kávét?”- tűnődtem. De akkor hogy lehet, hogy még mindig ugyanilyen zokni vagyok, pedig le se ment a nap? Miért van, hogy öntöm magamba a kávét, mégis minden egyes percet csak egyre nagyobb fogcsikorgatással bírok ki? Ez volt a nap, amikor rájöttem, hogy “valami baj van az agyammal”.

Azóta sikerült visszakapcsolnom az agyam. Írtam több könyvet, az egyiket az én nevemben, magamról. (A hangoskönyvet szeretném is neked odaadni ajándékba, hogy jobban megismerhessük egymást). Létrehoztam a Biohack Mastermindot, és felfuttattam a vállalkozásom, annyira, hogy most a Karib Tenger mellől (a Dominikai Köztársaságból) írhatok neked. De, ami a legfontosabb – eltűnt az életemből az állandó szenvedés, hogy nekem rohannom kell, míg más sétál.

Számíthatok az agyamra, amikor kell és nem rettegek többé attól, hogy nem jut eszembe a válasz, ha egy ügyfél kérdez valamit. Ebben a kihívásban szeretném megmutatni ennek az átalakulásnak a legfontosabb elemeit.